Wereldkampioen rugby

4 november 2019 - Witrivier, Zuid-Afrika

De eerste twee weken zijn voorbij gevlogen! Rob heeft de afgelopen weken heel wat macadamia bomen gesjouwd en Isabel heeft heel wat plantjes gepot en stekjes geplant. Daarnaast is er genoeg tijd om te spelen met de honden, een duik te nemen in de dam, spannende potjes rummicub en qwixx, en plannen te maken voor de volgende weken.

Afgelopen weekend was de wk finale rugby. Zuid-Afrika tegen Engeland in Japan. Deze wedstrijd hebben we bij een vriend van Pieter gekeken die duidelijk ietsiepietsie meer geld heeft dan wij. Een mooie Vila + zwembad middenin een national park :) . Na een spannende wedstrijd won Zuid Afrika! Mooi om mee te maken!

Zondag zijn we een dag naar het kruger park gegaan. Pieter ging mee en heeft ons alvast een goed voorproefje gegeven. Veel dieren gezien ondanks de hitte (43°C). Volgende week gaan we nog 4 dagen zelf met een huurauto en ons tentje het park in 🦓 🦁 🐘 🦒. Daarna zullen we doorreizen naar onze volgende bestemming: Drakensberg!

1. Piet Janssen:
    4 november 2019
    wa hebben jullie het goed zo, maar jullie volgende bestemming is ook schitterend heb even foto`s bekeken van drakenberg
    de muur op de foto ook zelf gemaakt ???
    hier is de muur in elk geval gereed
    doei
  2. Isabelle en Rob:
    4 november 2019
    Werd tijd! De muur van de foto stond er al, is van piepschuim gemaakt.