Etosha #2

25 februari 2020 - Waterberg Plateau National Park, Namibië

Waar wijzelf eerder na 5 dagen Etosha nog steeds geen cheetah hadden gezien, hadden we met Franziska ongeveer 20 minuten binnen de hekken van het park nodig om onze eerste cheetah te spotten 😼! Het bleek de eerste van de 4 die we zouden zien. Het luipaard blijft op onze lijst staan, weer een goede reden om ooit terug te gaan.

Het waterhole bij het kamp werd dit keer goed bezocht door leeuwen, en tijdens onze self-drive safaris zien we weer veel mooie dingen. Tijdens één rit  hadden we een van onze beste safari's ooit! Het begon met een mannetjesleeuw die een impala probeerde te vangen, maar dat faalde grandioos. Even verderop zagen we een neushoorn moeder met baby de weg oversteken 😍. En toen we bijna terug waren, zagen we een cheetah met een verse springbok-kill vlak naast de weg liggen. We konden de cheetah het vlees af horen scheuren! Twee jakhalzen waren al in de buurt om te proberen mee te genieten, dat vond de cheetah dan weer minder leuk. Tijdens een andere rit zagen we de Afrikaanse wilde kat, misschien minder spectaculair, maar zeker zo bijzonder

Verder denken we dat de foto's weer genoeg zullen zeggen🦓🦁🦅.

Ps. Internet is heel slecht hier dus we zullen binnenkort meer foto's uploaden.

Pps. Leuk om alle reacties te lezen!

1. Piet Janssen:
    26 februari 2020
    Dit blijft onvermindert mooi om te lezen allemaal en natuurlijk met foto's erbij.
    Om mee te maken nog veel geweldiger natuurlijk.
    Dus blijf vooral genieten van alles .
  2. Piet Janssen:
    26 februari 2020
    super mooie foto's en ook lekker genieten vanuit de badkuip ziet er zeer relax uit , we hebben jullie wel gemist tijdens de carnaval als ge zuutjes an ziet dan denkte daar toch aan