Work-away #2: Tshani

24 november 2019 - Tshani, Zuid-Afrika

We zijn inmiddels bij ons tweede work-away adres in Tshani. Onze huurauto hebben we in Durban ingeleverd en vanaf daar namen we de bus verder. Wederom stelde het openbaar vervoer ons teleur. De bus ging kapot na een krappe 20min rijden. Hierdoor miste we onze overstap en kwamen we 1 dag later dan afgesproken aan in Tshani.

Voor het eerst worden we aangemoedigd om lekker rond te lopen ipv gewaarschuwd voor criminaliteit. Het dorpje heeft geen electriciteit en mensen zijn zoveel mogelijk zelf voorzienend. De sfeer is heel relaxed hier.

Het hostel waar we nu "werken" is afgelegen en daardoor erg rustig. We moeten een paar huisjes opknappen, de tuin bijhouden, helpen koken en er verder vooral voor zorgen dat we het naar ons zin hebben.

We kunnen hier oa. (leren) surfen, kayakken, wandelen, zwemmen, vissen dus dat komt goed.

Er is ook geen wifi (lekker rustig😎) dus we zullen wat minder actief zijn de komende tijd. We blijven hier iig 2 weken, misschien 3. We zien wel ⛱️🌞🏄